tirsdag 8. februar 2011

Ambivalente tv-kjensler

Tv. Ein stor del av livet mitt. Eg har sett altfor mykje. Altfor mykje! Kva er det med tv eigentleg? Kvifor veljer eg det kvar kveld framfor noko anna? Eg har igrunnen mykje anna eg har lyst å gjer som eg berre har tid til om kvelden, småbarnsmor som eg er. Men den tven altså! Nesten fem års "tv-pause" er over. Ja, vi hadde ikkje tv-signal på fem år. Faktisk. Og MANGE lurte på kva vi gjorde om kveldane. Korleis går det an liksom. Tydeligvis fleir enn eg som ser mykje tv. Men det går an altså. Det vart etterkvart ei tv-pause som inneheldt mykje film og tv-seriar, men likevel pause frå zapping og reality. Eg valde iallfall sjølv kva eg ville sjå. Ikkje at eg ikkje gjer det no altså, for eg får ha fjernkontrollen  for meg sjølv. Utanom når det er fotball. Greitt nok. Men eg velgjer altså sjølv. Eg skrur ikkje av. Eg ser det som er mest interessant. I kva grad det er interessant spelar ikkje så stor rolle.

MEN! I går gjorde eg noko nytt. Eg gjekk på loftet og vaska ned soverommet. Og det gjekk heilt bra! Tenkje seg til! Jammen gjekk det heilt fint. Ikkje det at eg trudde verda skulle gå i grus eller noko, det var berre så flott liksom. Eg var heilt fornøgd! Og gjekk å sette meg framfor tven.

I det siste har eg likevel gjort nokre forandringar i tv-vanane mine. Med diverse tilbakefall... Like fullt, god framgang. Eg velgjer å gå ut ein tur. Og det gir meg overskudd til å leike og vere saman med ungane mine neste dag. Eg ofrar gjerne ein såpeserie eller grand prix eller gullrekka for det. Bra? Syns det er god framgong eg, om eg må seie det sjølv;) Og det syns ungane mine også.

Men no skal eg sjå "Frustrerte fruer"!

Tada...

2 kommentarer:

  1. hehe..herlige innlegg du har. Jeg har vært seriøs tv-slave i mange år,men etter at jeg ble mor var de få kveldstimene man har for seg selv for gode til å brukes til tv-titting. så det blitt lite med det i det siste. Synes det er ganske befriende faktisk. Også har vi hund da som må ut. ganske greit det og:-)

    SvarSlett

Eg vert kjempeglad om du legg igjen ein kommentar!