onsdag 18. mai 2011

Dagen derpå

Dagen derpå dagen av alle dagar, det er i dag.

Eg føler meg litt tom... Som når eg har jobba lenge med noko og det plutseleg er over. Litt sånn trist følelse liksom, men også godt. Ei epoke er over og kvardagen kan ta til igjen. Tenk om eg hadde vore prosjektledar for eit stort prosjekt då, når eg har det sånn etter ein 17. mai! 

I huset herskar totalt kaos! Same kor mykje eg ryddar og pyntar til slike dagar, er det umogeleg å sjå  når dagen har starta.
Kroppen verker etter mange timar med ståing og gåing i bunadsko.
Hovudet er sånn passe fullt av inntrykk, og litt  sånn "marodert" etter alt det eg skulle hugse, som eg trur eg hugsa, og som eg iallfall ikkje treng hugse i dag, men som eg tenkjer på likevel...

Det meste gjekk etter planen. Med eit stramt program gjekk det verkeleg over all forventning!

06.45     Stå opp! Mat, drikke, utkledning og sminke så er fantane klar.
08.00     Oppmøte, klargjering og oppstilling til fantetog.
08.30     Fantetoget startar. Vi vekker bygda med hurra-rop!
09.30     Alle i dusjen! Ikkje alle på ein gong då....
10.15     17. mai-frukost.
11.00     Far tek ein formiddagslur, jentene vert plassert framfor 17. mai-tv og mor startar på kaketilbereding.
11.30     Kle! Vi må få opp farta og få på oss feststasen.
12.00     Toget kjem og vi rakk det!
12.30     Mat, is, brus, snop, leikar og mykje folk på skulen.
15.00     Festen startar! Vi syng nasjonalsongen, høyrer korpset spele og går heim. Talen får vente til ungan vert større.
15.30     Besøk til oldemor for å vise fram dei flotte bunadane våre. Ho byr sjølvsagt på is!
16.30     Siste innspurt på kakepynting.
17.00     Koldtbord med familien over vegen.
18.30     Leiketid:) Vi hiv finstasen, dreg på oss bukser og joggesko og tek turen "nord i gara". Der ventar eit bugnande godtebord, for vi har ikkje ete nok enno nemleg... Kubb, ringspel, potet på skjei i fleire fantasifulle variantar, alle mine duer kom ut og til slutt pølse med brød og brus til kveldsmat.
21.30    Ungane endeleg i seng! Eg sovna på sofaen få minutt seinare....

Bra jobba!

Det er utan tvil den kjekkaste 17. mai eg har hatt nokon gong!
Ungane hadde det kjekt, og vi fann fram borna i oss sjølve vi vaksne også. Leik altså! Det er undervurdert som vaksenaktivitet!! Og det var ikkje noko å sei på engasjementet heller, for å sei det sånn;)

Å lage gode 17. mai minner for både små og store er vel verdt bryet! Og det gjer opp for ein litt treig og seig dagen derpå...

Håper du hadde ein fin feiring du også:)

23.54     Jentene, som for tida ligg ilag i gjestesenga, ropte frå loftet. Minstejenta hadde tømt magesekken og fyllt senga med dagens snop- og matinntak. Ikkje berre senga heller faktisk... Jentene i badekaret, full dusj og hårvask og litt klesvaskarbeid som en liten innspurt på slutten av dagen.
00.30     Freden senker seg igjen over heimen.

2 kommentarer:

  1. Hehe:) Ja, det va en flotte dag, absolutt! Va veldig kjekt å få leike litt og røre litt på sej før en tørna inn. Vi burde samlast oftare og berre leike! Det e som du seie, so utrulig undervurdert:) Klare vi å køyre ditte opplegget kvar nasjonaldag so verte det glatt min favorittdag herette:)

    SvarSlett

Eg vert kjempeglad om du legg igjen ein kommentar!