mandag 11. februar 2013

For eitt år sidan

For eitt år sidan i dag...

-Pakka vi bilen full av mat, kle og akebrett
Og nokre morsdagsgåver...
-Reiste vi på hyttebesøk til kjekke vener
-Var vi ute ein heil dag i ruskeveret ved Stadt
-Åt vi laurdagsgraut og slappa av i sofakroken
-Såg vi barne-tv og åt snop
-Laga vi pizza til laurdagskos
-Såg vi Norsk attraksjon og Mgp på hytte-tven

-Ringde telefonen min - uvanleg høgt...

Og livet mitt vart snudd opp ned og eg mista fotfeste etter tre ord:
Pappa er død!

For eitt år sidan...
 

 Frå Stadt 11.02.2012
Kristoffer

 Vem kan segla förutan vind?
Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljast från vännen sin
utan att fälla tårar?

Jag kan segla förutan vind,
jag kan ro utan åror,
men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar.

Svensk folkemelodi


4 kommentarer:

  1. Varme tankar til deg Ann-Sofi, og takk for at du deler

    SvarSlett
  2. 1 år sidan allereide? Huska det som om det var i går....

    God klem, tenker på dokke!

    SvarSlett
  3. Så veldig leit og altfor tidlig!! Tenker på dere! Klem Ane

    SvarSlett
  4. Tusen takk for omtanken! Året har gått fort, og det er fortsatt ubegripeleg at han er vekke for alltid... Klem til dokke

    SvarSlett

Eg vert kjempeglad om du legg igjen ein kommentar!