tirsdag 21. august 2012

Ein merkedag, eit minne for livet





 Første skuledagen min  

Himmel høg og verda stor
der på trappa vinkar mor
Første skuledagen min,
ikkje rart at sola skin

Hit eit steg, og dit eit steg,
dansar eg fram på skuleveg
Kjolen den er himmelblå
med ei raude marihøne på

Knapt eg blunda siste natt
Drøymde eg på skulen sat.
Frøken ba om to frå ti,
tenk eg ga ho kuleramma mi.

Hit eit steg, og dit eit steg,
dansar eg fram på skuleveg
Rundt ein pytt og over stein
Liten fot skal halde skoen rein

Bak på ryggen dinglar lett,
finast ransel eg har sett.
Med pennal og fargekritt,
på ei bok står heile namnet mitt.

Hit eit steg, og dit eit steg,
dansar eg fram på skuleveg
Eg har nisteboksen full
den eg fekk av bestemor til jul.

Bort på bakken slottet står,
eigen pult og knagg eg får.
Rekne - tekne troll og dyr -
også høyre eventyr.

Hit eit steg, og dit eit steg,
dansar eg fram på skuleveg
No skal heile verda sjå
kjolen min har marihøne på.

Det er visst slik - eg gruer litt.
Hoppar ikkje hjarte mitt?
I skulestova vill eg lell,
pytt - eg tar det heile som det fell.

Hit eit steg, og dit eit steg,
dansar eg fram på skuleveg
No kan heile verda sjå
berre eg har marihøne på.

 Tekst og melodi : Ingebrigt Davik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert kjempeglad om du legg igjen ein kommentar!